Sider

tirsdag den 14. februar 2017

Blogproblemer

Min computer er stået af  efter flere års tro tjeneste. Nu er det en iPad, som bruges, og den er rent ud sagt dum.
Kan det passe,  jeg ikke kan  gå ind og rette, sætte nye fotos ind i allerede eksisterende indlæg, fra en iPad? Der vises kun det allerførste af indlæg, og der kan ikke scrolles.


Problemt er b,.a. at jeg sidder med fotos til at fortsætte forrige indlæg, som jeg ikke kan sætte ind.

7 kommentarer:

  1. Ærgerligt med din computer, jeg kan ikke blogge fra en Ipad, så jeg kan ikke hjælpe. Men jeg ved, at Marie med bloggen Hortofilia gør det i øjeblikket, hendes computer er også stået af.

    SvarSlet
  2. Tak for svar Lisbeth. Det er frygtelig irriterende, når det bare ikke fungerer. Der er alt for lang tid, der spildes på det. Først timer på at få den gamle computer i gang men nej, den vil simpelthen ikke mere. Og nu denne irriterende iPad. Bare at finde ud af hvor fotos gemte sig,
    var et kapitel for sig.

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Sikken da noget, har ingen ipad, men en smartphone, der er jeg sikker på at jeg kan de fleste af de ting du nævner...
    Men det er jo bedst at arbejde fra en PCer -

    Held og lykke med at få det hele til at fungere igen!

    SvarSlet
  4. Hej Karsten. Nu kan jeg sætte foto ind men jeg kan ikke skrive træets navn under foto, og fotos bliver sat ind i blinde nærmest. Puh, slut for i dag. God nat.

    SvarSlet
  5. Jeg kan som sagt gå ind i første del af et indlæg, så nu har jeg afsluttet forrige indlæg med træ nummer 39, som er en HImalaya BIrk. Jeg vil så gå videre, når de løvfældende begynder at springe ud eller blomstrer. Det glæder jeg mig til. De restende stedsegrønne kan komme med der.

    SvarSlet
  6. Hej!

    Du har min fulla sympati för problemen med tekniken. Jag är urdålig på allt vad datorer heter, kan bara det mest grundläggande. Blir det något fel så kommer frustrationen omgående eftersom jag är så hjälplös.

    Det skall bara fungera, så är det. Hoppas det löser sig, som du förstår kan jag inte bidra med några goda råd.

    Hälsningar

    /Gunilla

    SvarSlet
  7. Hej Gunilla.
    Selv om du ikke kan give mig råd, er det alligevel godt at få medfølelse. Hvor er det bare frustrerende og tidsrøvende hele tiden at skulle finde ud af ny teknik. Det skal, som du skriver, bare fungere hurtigt og let. Brug og smid væk er jeg også ked af. Efter 3 år er computer, tv, telefon nærmest forældet. Jeg går ikke lige ud og køber en ny pc, så nu må jeg prøve at finde ud af denne iPad, som var her i forvejen
    Bedste hilsner Mette.

    SvarSlet